Hulpverlening

Onze vereniging verzorgt ook hulpverlening bij recreatieve evenementen. Denkt u daarbij aan wandeltochten, sporttoernooien, optochten enz. Wanneer u als organisator van een evenement een beroep op de EHBO-vereniging zou willen doen, dan komen wij graag met u in contact.

Assistentie aanvragen

Voor het indienen van een aanvraag om assistentie hebben wij een aanvraagformulier beschikbaar dat u kunt downloaden (zie onderaan op de pagina). Voor een goede voorbereiding aan onze kant is het noodzakelijk dat wij uw aanvraag ten minste zes weken hebben ontvangen is. Een aanvraag indienen betekent echter niet automatisch dat er ook EHBO'ers beschikbaar zullen zijn. Afhankelijk van de activiteit en de plaats waar deze gehouden wordt, beoordelen wij of uw aanvraag kan worden gehonoreerd. We bekijken daarbij wat er mogelijk is en houden contact met u.

Voorwaarden en kosten

Voor assistentie bij evenementen hanteren wij een aantal spelregels, zodat duidelijk is wat u van ons kunt verwachten en omgekeerd. Ook die voorwaarden kunt u downloaden. Houdt u er verder rekening mee dat wij kosten berekenen voor deze vorm van hulpverlening. Als wij aan uw aanvraag kunnen voldoen, krijgt u desgewenst een schriftelijke kostenopgave.

Verdere informatie

Wilt u meer informatie of heeft u vragen bij het invullen van het aanvraagformulier?
Neem dan contact op met een van onze coördinatoren hulpverlening:
Mw. L.M.E. (Lucie) van der Stap, tel. (0481) 35 04 66
Dhr. A.J.T. (Bert) Jansen, tel. (0481) 37 47 96
of stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Downloads

Klik met de rechtermuisknop op het gewenste document en kies voor "Doel opslaan als ...".

Ons adres:

Horizon 94
6661 PB  Elst Gld

' (0481) 373229

š  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

& KvK 40120045

Tuesday the 17th. Design: Hostgator Coupon.